Mesaje Urari Felicitari Sms-uri de Revelion – La multi ani 2021

La multi ani 2021 !!!






-Desi a venit recesiunea si foamea iti bate pe la usa eu iti urez la multi ani si norocul sa-ti fie manusa
-In contul tau nr 2021 la banca “viata” am depus 366 de zile de fericire, sanatate, dragoste si bucurii! Bucura-te atunci cand il vei goli… La Multi Ani 2021 !
-Lovite-ar cu putere cele mai mari bucurii.Crapa-s-ar butoiul cu sanatate deasupra ta. Impiedica-te-ai de sacul cu bani. Bate-te-ar norocu’ sa te bata. LA MULTI ANI!


-Sa primim odata cu colindatorii si lumina, caldura, linistea, dragostea si impacarea celui nou, veselia si viata. Ca iarba sub zapada, ca fulgul in zbor sa primim speranta unui an nou.
-Nu am stiut niciodata sa fac urari de la multi ani in nicio sarbatoare, am stiut in schimb sa beau cu sarbatoritul pana am ramas fara suflare
-Fie ca spiritul sarbatorilor de iarna sa patrunda in casa si in sufletul tau si al tuturor celor dragi ! Iubirea, bucuria, intelepciunea si generozitatea sa va fie calauza in 2018 ! In speranta unui an mai bun, va trimit o boare de sanatate, un strop de incredere si fericire !

-Cu ocazia Anului Nou , iti doresc multa sanatate , fericire si belsug alaturi de cei dragi ! La multi ani !
-Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2018 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri!
-Anul Nou sa va daruiasca sanatate, pace in suflet si prosperitate pentru tine si familie. “La Multi Ani!”
-Lasati o parte din lumina artificiilor aprinse in noaptea anului Nou sa va lumineze. Fie ca anul care vine sa fie pentru voi o punte spre ceva mai bun, mai luminos. “La Multi Ani!”
-Nu-mi raspunzi la telefon desi te sun in nestire, o sa-ti dau un sms cu La Multi Ani, sanatate si iubire.
Mai multe mesaje aici – > La Multi Ani 2021 !!!

RECOMANDARI :